• DüNYA
  • ÇATışMALAR
  • ANALITIK MERKEZ
  • UZMAN GöRüşü
  • RöPORTAJ
  • SIYASET
  • EKONOMI
  • TOPLUM
  • KüLTüR
  • SPOR
  • KüTüPHANE
  • EN
  • RU
  • TR
  • عربي
  • AZ
7 Ocak, Cumartesi
günün haberi
Fırat Kalkanı'ndan acı haber
Rus siyaset bilimci Ermeni teröristlerinin aleyhine dilekçe imzalamak için çağrı yaptı - Özel
Başbakan Yıldırım, İbadi ile görüştü
DEAŞ bomba yüklü araçla saldırdı
Anayasa değişikliği teklifinde ikinci maraton
FETÖ'den aranıyordu, yakalandı
Bu kareler bugün Antalya'da çekildi - FOTO GALERİ
F-16'lar Kandil'de bomba yağdırdı


Bu atıştırmalıklar ile aç kalmadan kilo verebilirsiniz - FOTO GALERİ

Sağlık

A- A A+

TARÇINLI YOĞURT

Probiyotik yoğurtlar, içerisindeki bakteriler sayesinde sindirim sistemini rahatlatıyor. Uzmanlara göre yoğurt aynı zamanda yağ yakıcı bir özelliğe sahip. Ara öğünlerde birkaç kaşık tarçın serpiştirilmiş yoğurt yiyerek hem vücudunuz için gerekli kalsiyumu alabilir hem de kan şekerinizi dengeleyerek açlık hissini bastırabilirsiniz.

Slayt 2/8: Yarım simit ve ayran harika bir ara öğün seçimi. Sağlıklı ve doyurucu bir seçenek olan simit ve ayranı öğünlerinize dahil edin.

SİMİT VE AYRAN

Yarım simit ve ayran harika bir ara öğün seçimi. Sağlıklı ve doyurucu bir seçenek olan simit ve ayranı öğünlerinize dahil edin.

Slayt 3/8: Lif yönünden zengin birkaç kaşık yulaf ezmesinin üzerine birkaç çilek ve yarım bardak süt ekleyerek son derece doyurucu bir ara öğüne sahip olabilirsiniz.

YULAF EZMESİ VE ÇİLEK

Lif yönünden zengin birkaç kaşık yulaf ezmesinin üzerine birkaç çilek ve yarım bardak süt ekleyerek son derece doyurucu bir ara öğüne sahip olabilirsiniz.

Slayt 4/8: Vücudunuza gerekli vitamin ve kalsiyum alımı için elma, portakal ve muz gibi meyvelerden karışık bir tabak yaparak sindirim sisteminizi posalı yiyeceklerle rahatlatın.

MEYVE SALATASI

Vücudunuza gerekli vitamin ve kalsiyum alımı için elma, portakal ve muz gibi meyvelerden karışık bir tabak yaparak sindirim sisteminizi posalı yiyeceklerle rahatlatın.

Slayt 5/8: Lif ve antioksidan bakımından oldukça besleyici olan mısır bağışıklık sistemini güçlendiren bir etkiye sahip. Günlük tahıl ihtiyacınızın büyük bir bölümünü karşılayabileceğiniz mısırı yağsız ve tuzsuz şekilde tüketin.

YARIM KASE PATLAMIŞ MISIR

Lif ve antioksidan bakımından oldukça besleyici olan mısır bağışıklık sistemini güçlendiren bir etkiye sahip. Günlük tahıl ihtiyacınızın büyük bir bölümünü karşılayabileceğiniz mısırı yağsız ve tuzsuz şekilde tüketin.

Slayt 6/8: Kilo alımını azaltan kan şekeri dalgalanmalarını önleyen kuru yemiş, vücut için gerekli olan pek çok vitamini barındırıyor. Her gün bir avuç kuru yemişi ara öğün olarak tüketebilir ve açık hissinin önüne geçebilirsiniz.

KURU YEMİŞ

Kilo alımını azaltan kan şekeri dalgalanmalarını önleyen kuru yemiş, vücut için gerekli olan pek çok vitamini barındırıyor. Her gün bir avuç kuru yemişi ara öğün olarak tüketebilir ve açık hissinin önüne geçebilirsiniz.

Slayt 7/8: Az şekerli yulaflı kurabiyeler ile doyurucu bir ara öğün geçirebilirsiniz. Yulaflı kurabiyelerden en fazla iki tane tüketin ve kurabiyelere fazla yağ koymayın.

YULAFLI KURABİYE

Az şekerli yulaflı kurabiyeler ile doyurucu bir ara öğün geçirebilirsiniz. Yulaflı kurabiyelerden en fazla iki tane tüketin ve kurabiyelere fazla yağ koymayın.

Slayt 8/8: Kalsiyum açısından son derece yararlı olan süt ile hem formunuzu koruyabilir hem de kemiklerinizi güçlendirebilirsiniz. Süt içerken az yağlı olanları tercih edin ve miktarı bir bardak ile sınırlayın. Sütünüzün üzerine birkaç tutam tarçın ekleyerek tokluk hissini daha uzun süreye yayabilirsiniz.

BİR BARDAK SÜT

Kalsiyum açısından son derece yararlı olan süt ile hem formunuzu koruyabilir hem de kemiklerinizi güçlendirebilirsiniz. Süt içerken az yağlı olanları tercih edin ve miktarı bir bardak ile sınırlayın. Sütünüzün üzerine birkaç tutam tarçın ekleyerek tokluk hissini daha uzun süreye yayabilirsiniz.

 

CNN Türk

EurasiaDiary © İçeriğin yayınlanması için hiperlink kullanılmalı.

Bizi takip edin:
Twitter: @EurasiaTurk
Facebook: EurasiaTurkiye


loading...





'); $('#subsForm').fadeOut(); } else { $('#subsResult').html('
'+message+'
'); } } ); }); });